Regulamin płatności on-line
w Dziale Serwisu Mechanicznego oraz w Dziale Części i Akcesoriów
spółki Carolina Car Company J. Majdecki, M. Olesiński, P. Sójka sp. komandytowa
z siedzibą w Warszawie
§ 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulamin, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem: https://toyotawola.pl/regulamin-platnosci-online
- Sprzedawca – spółka pod firmą CAROLINA CAR COMPANY J. Majdecki, M. Olesiński, P. Sójka spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie przy al. Prymasa Tysiąclecia 54, 01-242 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000977760, posiadająca numer NIP 5272163405 i numer REGON 013193196,
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje na rzecz Sprzedawcy płatności z tytułu Transakcji,
- Transakcja – umowa sprzedaży lub umowa świadczenia usług zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest sprzedaż towarów lub/i świadczenie usług przez Dział Serwisu Mechanicznego lub przez Dział Części i Akcesoriów za którą Klient dokonuje zapłaty,
- AutoPay - spółka pod firmą AutoPay Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000320590, posiadająca numer NIP 5851351185 i numer REGON 191781561.
§ 2 Postanowienia ogólne
- Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi lub dostarcza towary na podstawie zlecenia złożonego przez Klienta w lokalu przedsiębiorstwa Sprzedawcy. Obowiązkiem Sprzedawcy jest wykonanie usługi lub dostarczenie towaru do Klienta zgodnie ze zleceniem w miejscu i czasie uzgodnionym z Klientem. Obowiązkiem Klienta jest dokonanie zapłaty za towar lub usługę.
- Sprzedawca umożliwia Klientowi dokonanie zapłaty za towar lub usługę przy wykorzystaniu płatności on-line na zasadach określonych w Regulaminie. Wybór przez Klienta tej metody płatności jest dobrowolny i zależy od jego woli.
- Dokonanie zapłaty w sposób, o którym mowa w ust. 2 powyżej możliwe jest jedynie za usługi i towary w Dziale Serwisu Mechanicznego oraz w Dziale Części i Akcesoriów Sprzedawcy.
- Podmiotem obsługującym płatności on-line jest AutoPay.
- Usługa AutoPay obejmująca usługę płatniczą jest świadczona na rzecz Klienta na podstawie umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Wszystkie niezbędne informacje dotyczące procesowania płatności przez AutoPay za Transakcję są wyświetlane na bramce płatniczej po wyborze konkretnej metody płatności.
- Z usługi płatności on-line mogą skorzystać Klienci posiadający aktywny adres e-mail, na który zostanie wysłany link płatniczy.
- Klient nie ponosi dodatkowych opłat w związku z dokonaniem płatności on-line za Transakcję.
§ 3 Zasady płatności
- Klient deklaruje Sprzedawcy, w jaki sposób Transakcja zostanie opłacona i w przypadku wyrażenia woli dokonania zapłaty on-line zobowiązany jest do podania swojego imienia, nazwiska, nr telefonu oraz adresu e-mail, na który Sprzedawca przesyła wiadomość z wygenerowanym linkiem do płatności. Wiadomość ta zostaje wysłana do Klienta z adresu: dms@msg.toyota-ce.com oraz no-reply@autopay.pl
- Link do płatności ważny jest przez 48 h liczone od momentu jego wygenerowania.
- Klient po kliknięciu na link zawarty w wiadomości zostaje przekierowany na stronę AutoPay, świadczącej usługę płatności on-line. Na stronie, na którą następuje przekierowanie, zawarte są szczegóły Transakcji, w tym kwota do zapłaty oraz dostępne metody płatności.
- Klient dokonuje wyboru dostępnej metody płatności, a następnie dokonuje płatności.
- Dostępne są następujące metody płatności: BLIK, przelew internetowy, karty płatnicze online: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro oraz portfele elektroniczne: Apple Pay, Google Pay.
- Po wyborze metody płatności i dokonaniu płatności Klientowi zostaje wyświetlone potwierdzenie płatności. Dodatkowo Klient otrzymuje potwierdzenie płatności z adresu e-mail no-reply@autopay.pl na adres e-mail podany przez niego przy wyborze metody płatności.
- W chwili stwierdzenia przez AutoPay poprawnego wykonania płatności za Transakcję, Sprzedawcy przekazywana jest automatycznie informacja o dokonaniu zapłaty przez Klienta.
- Płatności są identyfikowane na podstawie numeru Transakcji generowanego przez Sprzedawcę.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków zapłaconych za Transakcję w sytuacji dokonania zapłaty kartą płatniczą Sprzedawca dokona zwrotu środków na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej.
§ 4 Postanowienia końcowe
- Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji dotyczącej usługi płatności on-line wykonywanej w związku z Transakcją. Reklamacje są przyjmowane przez Sprzedawcę pod adresem mailowym ksiegowosc@carolinacar.pl. Wskazane jest aby zgłoszenie reklamacji nastąpiło za pośrednictwem poczty elektronicznej i zawierało: imię i nazwisko Klienta, adres do korespondencji, adres e-mail, numer faktury, a także opis i datę wystąpienia problemu. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od dnia jej wpłynięcia.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w Regulaminie. Do Transakcji zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Transakcji.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01 listopada 2023r.